
En näköjään saanutkaan otettua sitä kasvukuvaa Nanosta, mutta otetaan sekin myöhemmin, nyt kuitenkin frisbee-leikistä, se oli tytön mieleen, aina innostui kyllä :)
hmm..mullon tylsää, jos vaikka haukkuis ja istuis keskellä pihaa, eiköhän joku tule leikkimään minun kanssa ku ei jaksa kuunnella sitä...

hurja frisbee piti ensin tappaa:

Sitten juoksuttaa ihmisiä ettei yksin juoksennella ympäri pihaa...

hyökitäään, äkkiä ennenku joku kerkiää ensin..

että sellasta...pitääkin alkaa urakalla opettelemaan taas näyttelyhihnassa kävelyä kun elokuussa on se näyttely meillä :)


Kommentit