
..tosin jos asiasta ja palkasta keskustellaan niin silloin mallina oleminen onkin ihan kivaa...

On tosi mu kavaa käydä lenkillä ja välillä rähisemässä pihan oravalle :)

..ja lenkin jälkeen on ihana vain köllötellä ja vaatia huomiota kaikilta olemalla hassuna :)



Kommentit